Plýtvání je obsaženo v každé práci. Je jen na vás, jak velký prostor mu dáte.
Metodika zaměřená na získání a aplikaci znalostí vedoucích k eliminaci plýtvání v podniku patří k nejpopulárnějším. Cílí na identifikaci druhů ztrát, které je potřeba odstranit, a jejich hlavní příčiny. Týká se jak plýtvání ve výrobě, tak v administrativě.
S ESCARE snadno objevíte nadvýrobu, plýtvání časem, zbytečnou dopravu a manipulaci, nepotřebné pohyby, nekvalitu, nadbytečné zásoby, špatné procesy i nevyužití lidského potenciálu. Odpovíte si na jednoduchou a přitom zásadní otázku: Děláme vždy přesně to, co chce náš zákazník?
Odhalme spolu hlavní formy plýtvání v logistice, ve vývoji i kancelářských činnostech. Mluvme o nejasných kompetencích, zpracovávání zbytečných informací, chybách, vyrábění práce pro druhé. Hledejme cestu k otevřeným dveřím, přátelské atmosféře, aktivním zaměstnancům a především spokojeným zákazníkům.
Prostřednictvím této průřezové metody se naučíte plýtvání vidět, identifikovat, měřit a řešit.
Plýtvání je evergreen. Poznejte ho a zefektivněte činnost podniku až o 95 procent. Zvyšte hodnotu práce. Zákazník za ni rád zaplatí.
Ať je společnost malá o jednotkách zaměstnanců nebo velká s tisíci pracovníky, je třeba vyrábět rychle, levně a efektivně. Jak vypadá efektivní systém výroby? Jak probíhá LEAN Transformace a jak se tvoří výrobní systém? Přijďte na jednodenní trénink našlapaný praktickými tipy pro štíhlou výrobu od našich zkušených lektorů.
Kdykoli s lidmi řešíme, kde a jak jejich práci zlepšit, začínáme u 5S. Stále se vracíte k základům? Nejde vám nastavit elementární organizace pracoviště? Zúčastněte se našeho jednodenního tréninku na téma 5S. Naši zkušení lektoři Vám ukáží, jak na to!
Materiálový tok prochází celým podnikem a v současné době stále více vzrůstají požadavky na jeho efektivitu. Jak jednoduše se na složitost materiálových toků podívat z nadhledu a pomocí jednoduché metody mapování toku hodnot zjistit problémové oblasti a navrhnout efektivní budoucí stav? Pojďte si spolu se zkušenými lektory vyzkoušet tuto metodu a po návrhu zlepšení zjistit její dopad do skutečné výroby.
Tvorba lay-outu výroby, skladu, kanceláře či jiných procesně orientovaných pracovišť ovlivňuje zásadním způsobem efektivnost procesu a může chytře podpořit tok materiálu, produktivitu práce a komunikaci na pracovišti. Na našem tréninku budete mít jedinečnou možnost naučit se tvořit efektivní lay-out pracoviště interaktivní formou a pochopit při tom, jak tuto znalost aplikovat v praxi.
Znakem dnešní doby je masivní nástup technologií do všech oblastí lidského konání. I ve výrobě se stále častěji spoléháme na technologické vybavení než na lidskou sílu. Stroje pro nás představují zvýšení kvality a produktivity práce při zachování anebo dokonce snížení nákladů. S tímto trendem samozřejmě ruku v ruce rostou i nároky na údržbu a starost o zařízení. Jak tyto nároky zvládat? Jak realizovat efektivní údržbu? Tyto a další otázky s vámi budou diskutovat naši zkušení lektoři.
Každý zákazník požaduje perfektní kvalitu. Současné komplexní procesy výroby a logistiky vynakládají extrémní nároky na zajištění kvality výstupů. Jak zajistit chybuvzdornost procesů a tím jejich stabilitu? Pojďte si spolu se zkušenými lektory vyzkoušet metodiku Řízení kvality v procesu a po návrhu zlepšení zjistit její dopad do praxe.
V dnešní době se na každém kroku setkáváme s pojmy „Štíhlý výrobní systém, Štíhlé řízení procesů, Štíhlé myšlení“ apod. Možná si slovo štíhlý (Lean) spojujeme s něčím, co by mělo být lepší, správné, zdravé nebo žádoucí. Pokud se však podíváme na reálnou aplikaci „štíhlosti“ ve společnosti, v podnicích a v našem soukromí, zdá se nám, že na všechno nebereme „stejný metr“.
Řízení výroby je nelehká disciplína plná nečekaných zvratů, překvapení a neustálého operativního zmatku a opakujících se problémů. Je ale nutné, abychom výrobu řídili tímto způsobem? Neexistuje způsob, jak do této oblasti vnést nějaký řád a efektivitu? Odpověď se skrývá pod pojmem Shop floor management.
Problémy byly, jsou a budou. Jsou součástí jakékoliv organizace. Spolupráce lidí, složitost procesů, nároky zákazníků, nestabilita, náhodné jevy to vše ovlivňuje vznik problémů. Základní úlohou pracovníků je vzniklé problémy řešit. Bohužel u toho často zústává a problémy se pouze „řeší“. Jen malá část z nich, se skutečně vyřeší. Ne každá organizace se zabívá řešením problémů systematicky. Řešení problémů je proces. Jako každý proces se dá popsat a standardizovat. To pomáhá v jeho produktivitě a výsledné kvalitě. Ukažme si, jak nastavit strukturovaný proces pro řešení problémů a tím systematicky podpořme efektivitu řešení problémů napříč organizací.