Problémy byly, jsou a budou. Jsou součástí jakékoliv organizace. Spolupráce lidí, složitost procesů, nároky zákazníků, nestabilita, náhodné jevy to vše ovlivňuje vznik problémů. Základní úlohou pracovníků je vzniklé problémy řešit. Bohužel u toho často zústává a problémy se pouze „řeší“. Jen malá část z nich, se skutečně vyřeší. Ne každá organizace se zabívá řešením problémů systematicky. Řešení problémů je proces. Jako každý proces se dá popsat a standardizovat. To pomáhá v jeho produktivitě a výsledné kvalitě. Ukažme si, jak nastavit strukturovaný proces pro řešení problémů a tím systematicky podpořme efektivitu řešení problémů napříč organizací.
V tréninku se zaměřujeme na pochopení podstaty procesu řešení problémů a jeho fungování. Je to především o znalosti tohoto procesu a správných nástrojích pro podporu řešení. Všechny nástroje pro podporu řešení problémů si účastníci prakticky vyzkouší. Účastníci tréninku se naučí správně nadefinovat problém, definovat si cíle, analýzovat kořenové příčiny, využít 7 klasických nástrojů kvality, správně použít 5xproč?, pracovat s A3 reportem a nakonec ověřovat si navržená řešení a standardizovat ty správná. K tréninku jmenovaných témat je využita interaktivní hra i skutečné příklady problémů.
Sami nemáme rádi školení založené na teorii, tak jsme sestavili trénink, který je založen především na reálných zkušenostech z praxe. Simulační hra, aplikace v reálném procesu, případové studie a vlastní zkušenosti s metodou. Nic víc.