Hra 5S

Spojení interaktivních her s tréninkem využívání průmyslových metod představuje moderní a efektivní metodu výuky. Využití speciálně připravené hry zajišťuje snadnější pochopení předkládané teorie a dává jasnou představu o tom, jak dané metody fungují v praxi. Námi dodané řešení využívá pro trénink stavebnici založenou na takzvaných „Ježcích“. Předností tohoto řešení je asymetrie kostek, která nám umožňuje do her zakomponovat faktor kvality.

Cíl hry:

  • Pochopit základní principy plýtvání.
  • Naučit se používat metodu 5S v praxi.
  • Uvědomit si základní vazbu plýtvání – 5S – bezpečnost – kvalita – náklady
  • Délka hry cca. 3 hodiny

Hra je pro 1 – 10 hráčů. Princip tréninkové hry je založen na jednoduché formě výrobního procesu katamaránů Hugo, který je ve třech kolech podroben implementaci metody 5S. V rámci hry se implementují jednotlivé kroky 5S a vyhodnocuje se jejich dopad do výrobního procesu. Tímto jednoduchým způsobem se účastníci seznamují s principy metody 5S a důvody pro její implementaci a vždy také vidí jaké mají kroky 5S vliv na výsledek.

Obsažené principy: standardizace, vizualizace, kontinuální zlepšování, analýza a měření práce

 

Obsah hry:

  1. Prezentace hry a návod na provedení hry (kompletní podklady pro lektora)
  2. Technologický postup pro složení katamaránu Hugo
  3. Box s „nepotřebnými“ díly pro realizaci 1. kola
  4. 10x manipulační box
  5. Elektronické formuláře pro realizaci 5S


pro hraní hry je potřeba základní herní set

Obsahuje balení herních kostek nutných pro hru všech nabízených herních modulů. Obsahem balení jsou stavební kostky pro sestavení buď 80 plachetnic Daisy nebo 80 katamaránů Hugo nebo jejich kombinace v počtu 80 kusů lodiček.

Obsah základního herního setu:

  • boxy pro uskladnění kostek
  • 80 ks základen
  • 80 ks plachet
  • 80 ks radarů
  • 80 ks základen věže
  • 80 ks vrchních částí věže
  • 160 ks plováků pro katamarán

Poptávka hry